Street CB1000 HORNET SP 2025
Technická data
Barva: | Matt ballistic black metallic |
Rok výroby: | 2025 |
Objem: | 1000 cm3 |
Palivo: | benzín |
Výkon: | 115,6 kW |
Točivý moment: | 107 nm |
Spotřeba: | 5,9 l |
Cena
Cena: | 284 800 Kč |
Doporučená cena: | 284 900 Kč |
Akční cena: | 284 800 Kč |
Popis
Vedle nové vlajkové lodi mezi nahými stroji CB1000 Hornet přijíždí do stáje
Honda také verze s označením SP. Stroj je vybaven stejným čtyřválcovým motorem
původem z CBR1000RR Fireblade, který však disponuje vyšším maximálním výkonem a
točivým momentem. Další výbava zahrnuje plně nastavitelnou 41mm inverzní vidlici Showa
SFF-BP, zadní tlumič Öhlins TTX36 s přepákováním Pro-Link, čtyřpístové radiální brzdové
třmeny Brembo Stylema a standardně montované rychlořazení. Od svých sourozenců se
CB1000 Hornet SP odlišuje unikátním výrazným barevným provedením. Elektronicky řízená
škrticí klapka nabízí tři jízdní režimy s přednastavenými kombinacemi nastavení výkonu,
brzdění motorem a zásahů systému HSTC s integrovaným systémem pro zamezení zvedání
předního kola. K dispozici jsou také dva individuální režimy. Šestistupňová převodovka s
převodovými poměry navrženými s ohledem na optimální akceleraci je vybavena pomocnou
kluznou spojkou. Dva LED projektorové světlomety definují ryzí agresivitu streetfighter stylu.
Pro snadné zobrazení pokynů navigace i pro další funkce je k dispozici 5palcový TFT
barevný přístrojový panel, který si jezdec může prostřednictvím technologie Honda
RoadSync propojit se svým chytrým telefonem.
Honda také verze s označením SP. Stroj je vybaven stejným čtyřválcovým motorem
původem z CBR1000RR Fireblade, který však disponuje vyšším maximálním výkonem a
točivým momentem. Další výbava zahrnuje plně nastavitelnou 41mm inverzní vidlici Showa
SFF-BP, zadní tlumič Öhlins TTX36 s přepákováním Pro-Link, čtyřpístové radiální brzdové
třmeny Brembo Stylema a standardně montované rychlořazení. Od svých sourozenců se
CB1000 Hornet SP odlišuje unikátním výrazným barevným provedením. Elektronicky řízená
škrticí klapka nabízí tři jízdní režimy s přednastavenými kombinacemi nastavení výkonu,
brzdění motorem a zásahů systému HSTC s integrovaným systémem pro zamezení zvedání
předního kola. K dispozici jsou také dva individuální režimy. Šestistupňová převodovka s
převodovými poměry navrženými s ohledem na optimální akceleraci je vybavena pomocnou
kluznou spojkou. Dva LED projektorové světlomety definují ryzí agresivitu streetfighter stylu.
Pro snadné zobrazení pokynů navigace i pro další funkce je k dispozici 5palcový TFT
barevný přístrojový panel, který si jezdec může prostřednictvím technologie Honda
RoadSync propojit se svým chytrým telefonem.