Adventure NC750X 2025
Technická data
Barva: | Earth Ivy Ash Green, Earth Black, Mat Pearl Glare White, Fighting Red |
Rok výroby: | 2025 |
Objem: | 745 cm3 |
Palivo: | benzín |
Výkon: | 43,1 kW |
Točivý moment: | 69 nm |
Maximální rychlost: | 173 km/h |
Spotřeba: | 3,5 l |
Popis
Jeden z nejoblíbenějších evropských dvouválcových
univerzálních motocyklů, NC750X, který je pověstný díky své charakteristické odkládací
schránce o objemu 23 litrů, získává celou řadu drobných vylepšení zahrnujících mimo jiné
inovovaný vzhled či přepracovaný LED světlomet. Nový pětipalcový TFT displej umožňuje
připojení chytrého telefonu prostřednictvím technologie Honda RoadSync a jeho ovládání
podsvíceným čtyřsměrovým přepínačem na levé rukojeti. Přední kolo je nyní vybaveno
dvěma 296mm brzdovými kotouči a dvoupístovými třmeny. Obě kola se navíc vyznačují
nízkou hmotností a novým designem. Výbava zahrnuje 41mm teleskopickou vidlici Showa a
zadní přepákování Pro-Link. Stejně jako dosud má jezdec k dispozici snadnou akceleraci
díky dvouválcovému motoru o objemu 745 cm3, který se kromě vysokého točivého momentu
vyznačuje technologií elektronicky řízené škrticí klapky, třemi výchozími jízdními režimy, či
systémem nastavitelné kontroly trakce se třemi úrovněmi. U populární verze s
dvouspojkovou převodovkou DCT bylo navíc vylepšeno chování převodovky v nízkých
rychlostech a k dispozici je i verze o výkonu 35 kW určená pro držitele řidičského oprávnění
kategorie A2. Na cestě k větší udržitelnosti je NC750X prvním modelem značky Honda, u
kterého byly při výrobě dvou ze čtyř nových atraktivních barevných provedení pro modelový
rok 2025 použity barevné materiály Durabio.
univerzálních motocyklů, NC750X, který je pověstný díky své charakteristické odkládací
schránce o objemu 23 litrů, získává celou řadu drobných vylepšení zahrnujících mimo jiné
inovovaný vzhled či přepracovaný LED světlomet. Nový pětipalcový TFT displej umožňuje
připojení chytrého telefonu prostřednictvím technologie Honda RoadSync a jeho ovládání
podsvíceným čtyřsměrovým přepínačem na levé rukojeti. Přední kolo je nyní vybaveno
dvěma 296mm brzdovými kotouči a dvoupístovými třmeny. Obě kola se navíc vyznačují
nízkou hmotností a novým designem. Výbava zahrnuje 41mm teleskopickou vidlici Showa a
zadní přepákování Pro-Link. Stejně jako dosud má jezdec k dispozici snadnou akceleraci
díky dvouválcovému motoru o objemu 745 cm3, který se kromě vysokého točivého momentu
vyznačuje technologií elektronicky řízené škrticí klapky, třemi výchozími jízdními režimy, či
systémem nastavitelné kontroly trakce se třemi úrovněmi. U populární verze s
dvouspojkovou převodovkou DCT bylo navíc vylepšeno chování převodovky v nízkých
rychlostech a k dispozici je i verze o výkonu 35 kW určená pro držitele řidičského oprávnění
kategorie A2. Na cestě k větší udržitelnosti je NC750X prvním modelem značky Honda, u
kterého byly při výrobě dvou ze čtyř nových atraktivních barevných provedení pro modelový
rok 2025 použity barevné materiály Durabio.