Touring NT1100 - model 2025
Technická data
Barva: | Mat Warm Ash Metallic, Gunmetal Black Metallic, Pearl Hawkseye Blue |
Rok výroby: | 2025 |
Objem: | 1084 cm3 |
Palivo: | benzín |
Výkon: | 75 kW |
Točivý moment: | 112 nm |
Hmotnost: | 238 + 12 kg |
Maximální rychlost: | 200 km/h |
Spotřeba: | 5,0 l |
Cena
Cena: | 352 800 Kč |
Doporučená cena: | 352 900 Kč |
Doporučená cena DCT: | 377 900 Kč |
Akční cena: | 352 800 Kč |
Akční cena DCT: | 377 800 Kč |
Popis
Možnost předsezónní objednávky s cenovým zvýhodněním.
Akce: Bonus 5.000,- Kč při využití výhodného financování Honda financial services!
Příplatek na podvozek EERA u DCT - 25.000,- Kč.
Model NT1100 při svém představení v roce 2022 definoval novou generacicestovních motocyklů Honda vyznačujících se komfortem, dynamikou a příjemnými výkony.
V návaznosti na svůj úspěch prošel model NT pro rok 2025 rozsáhlou modernizací, během
níž byl kladen důraz na další zvýšení komfortu jezdce. Dvouválcový motor posílil ve
středních otáčkách, zatímco šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil IMU zvýšila
přesnost několika elektronických asistentů. Vedle varianty se standardním podvozkem
Showa bude k dispozici také nová varianta s elektronickým odpružením NT1100 Electronic
Suspension, která nabízí špičkové jízdní vlastnosti díky technologii Showa-EERATM.
Elegantní kapotáž byla přepracována s ohledem na ostřejší a agresivnější styl a je vybavena
přepracovaným výškově nastavitelným plexi štítem, který lze ovládat jednou rukou. Horní a
dolní větrné deflektory mají nový tvar, který zajišťuje lepší aerodynamickou účinnost při
vysokých rychlostech a vynikající ochranu proti povětrnostním vlivům. Dva LED světlomety
jsou nyní vybaveny světly pro denní svícení kombinovanými s ukazateli směru, jež zvyšují
viditelnost i bezpečnost. Zadní část předního blatníku byla pro lepší ochranu před
povětrnostními vlivy o 150 mm prodloužena, větší sedlo nabízí více pohodlí a oba
standardně dodávané kufry mají nyní větší vnitřní objem. Elektronické asistenty jezdce
zahrnují tři výchozí jízdní režimy s přednastavenými kombinacemi nastavení výkonu a
brzdění motorem, plus dva nastavitelné režimy USER. Systém HSTC s integrovaným
systém pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie Control) disponuje 3 úrovněmi
nastavení; novinkou je systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách. Brzdný výkon zajišťují
radiálně upevněné čtyřpístové přední brzdové třmeny, o přilnavost k vozovce se starají
pneumatiky o rozměrech 120/70-17 a 180/55-17. Seznam prémiové výbavy završuje
6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.